Technisch gezien is steeds meer mogelijk. Maar we zien ook de gevaren. Onze impact op de wereld wordt steeds groter naarmate we als mensheid technologisch sterker worden. Zowel op de natuur als op de samenleving. Van roofbouw en klimaatverandering tot een toename in ongelijkheid, depressies en burn-out op steeds jongere leeftijd.
Klanten, medewerkers en andere stakeholders willen weten waar een organisatie voor staat en wat de organisatie hieraan doet. Wat is je ‘purpose’, oftewel, vanuit welke (ethische) waarden handel je om je missie en visie te realiseren? En laat je dit ook zien? Een mooi vormgegeven setje waarden op je website is niet meer voldoende. Stakeholders willen voelen en ervaren dat je als organisatie deze waarden ook daadwerkelijk naleeft. Niet alleen in je marketing en communicatie, maar in alle facetten van je strategie, in je producten en diensten, in je bedrijfsvoering en in je werving en selectie.
Wil jij ook aan de slag met de ethische dilemma’s waar je organisatie mee geconfronteerd wordt? Onze kennis en ervaring stellen we graag tot je beschikking. Wij laten je graag zien hoe je voor jouw organisatie de ‘purpose’ bespreekbaar kunt maken.