Personal Data Track
In het benutten van klantdata lopen veel bedrijven tegen uitdagingen aan. Persoonsdata stroomt via diverse on- en offline kanalen de organisatie in en uit en bevindt zich in verschillende systemen bij verschillende afdelingen. Een centraal beeld ontbreekt. Het resultaat is dat (klant-)data zijn versnipperd en daardoor niet effectief gebruikt kunnen worden. Deze erfenis uit het verleden is met de verschuiving naar digitale kanalen en toenemende inzet op data-gedreven innovaties meer en meer een belemmering voor vernieuwing. |
First Day en partner OptInsight hebben gezamenlijk een ‘Personal Data Track’ aanpak ontwikkeld om dit probleem te adresseren. We starten met een serie workshops waarna u vervolgens gebruik kunt gaan maken van de Personal Data & Privacy software van OptInsight. Onderdelen zijn:
- Het ontwikkelen en realiseren van een specifieke data-strategie
- Het verzamelen van de data op één centrale plek
- Benutten van data aantoonbaar verantwoord laten lopen
- Kwaliteit van data uit verschillende bronnen verbeteren zodat juiste personen met de juiste boodschap worden benaderd.
Het Personal Data Track combineert een aantal slimme werkvormen die zorgen voor focus, actiepunten & ‘no regret moves’ waarmee je je data-traject een flinke impuls kunt geven. Meer weten? Neem contact op met Leon Veenhuijzen.