First Day Advisory Group

Clear Vision | Smart Solutions
 

Personal Data Track

In het benutten van klantdata lopen veel bedrijven tegen uitdagingen aan. Persoonsdata stroomt via diverse on- en offline kanalen de organisatie in en uit en bevindt zich in verschillende systemen bij verschillende afdelingen. Een centraal beeld ontbreekt. Het resultaat is dat in veel organisaties (klant-)data zijn versnipperd en daardoor niet effectief gebruikt kunnen worden.  Deze erfenis uit het verleden is met de verschuiving naar digitale kanalen en toenemende inzet op data-gedreven innovaties meer en meer een belemmering voor vernieuwing.

First Day en partner OptInsight hebben gezamenlijk een ‘Personal Data Track’ aanpak ontwikkeld.  Onze unieke aanpak bestaat uit een adviesdeel in de vorm van een serie workshops en een implementatie-deel, waarna u gebruik kunt gaan maken van de Personal Data & Privacy software van OptInsight. Onderdelen zijn:

  • Het ontwikkelen en realiseren van een specifieke data-strategie;
  • Het verzamelen van de data op één centrale plek;
  • Benutten van data aantoonbaar verantwoord laten lopen; 
  • Kwaliteit van data uit verschillende bronnen verbeteren zodat juiste personen met de juiste boodschap worden benaderd.

Het Personal Data Track combineert een aantal slimme werkvormen die zorgen voor focus, actiepunten & ‘no regret moves’  waarmee je je data-traject een flinke impuls kunt geven. Meer weten? Neem contact op met Leon Veenhuijzen.




 
E-mailen
LinkedIn